Читання пронизує усі сфери життєдіяльності людини та є основою освітньої, пізнавальної, інформаційної, професійної сфери ії діяльності. Стрімке зростання обсягів інформації, котру необхідно засвоїти, потребує збільшення темпу читання, якості та швидкості розуміння прочитаного і прийняття рішення. З огляду на зазначане, читання стає основою освіти і провідною навичкою самоосвіти людини впродовж життя. Фундаментом для розвитку національної політики з підтримки читання є шкільна бібліотека. Пріоритетами в роботі шкільної бібліотекі є розвиток особистості, здатної самостійно і вільно мислити й діяти в умовах інформаційного суспільства; розвиток навичок самостійного пізнання, самоосвіти і самореалізації особистості; виховання покоління, здатного ефективно працювати й навчатись протягом життя. Шкільна бібліотека – консолідуючий центр навчального закладу, навколо якого об’єднуються діти, вчителі й батьки, які зацікавлені в активізації дитячого читання й поліпшення його якості. Найважливіше місце у цій роботі займає шкільний бібліотекар, який завжди допомагає гуманізації суспільства та збільшує можливості самореалізації особистості, забезпечуючи вільний доступ до інформаційних і культурних джерел.
З 3 по 28 жовтня 2016 року у Верхньосірогозькій ЗОШ I-III ступенів проходив Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек під гаслом « Книга і читання – важливий чинник у вихованні духовних цінностей учнів». Цьогорічний Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек сприяв зростанню престиж
...
Читати далі »