Техніки позитивного звертання до учнів, що гармонізують соціокультурний простір
Техніка „Я висловлювання” (до класу і до окремого учня)
- Я хотіла б щоб ви (опанували, навчились, засвоїли) допоможіть мені, будь ласка, (зробіть, прочитайте, напишіть, виконайте) …
Техніка надихання (до класу)
- Я хочу вас навчити … Це не просте завдання, але я вірю, що кожен з вас опанує цей
(… спосіб) і ви успішно справитесь з цим завданням. (до учня)
- Я ( знаю, відчуваю, бачу, вірю), що ти справишся з цим завданням і в тебе все вийде, зосередься і постарайся..
- Я вірю, що ти знайдеш в собі сили виконати це завдання.
Техніка схвалення (до класу)
- Я така задоволена, що ми всі сьогодні так дружно і злагоджено попрацювали
- Мені приємно про це сказати, що сьогоднішню тему ви так уважно слухали і тому так добре засвоїли. (до учня)
- Як добре, що ти повірив у свої сили і виконав це завдання.
- Як чудово, що ти не зупинився перед труднощами, а подолав їх.
Техніка спонукання (до класу)
- А зараз зосередьтеся, заспокойтеся і постарайтеся вловити основну думку. (до учня)
- Зосередься, подумай і зверни увагу на ось цей пункт.
Комбінація технік надихання-схвалення.
- Надихнути і схвалити як уже успішно зроблену справу. (до класу і до окремого учня)
- Я (вірю, знаю, відчуваю), що ми зробимо цю аплікацію і всі попрацюємо дружно і злагоджено, кожен добре постарається.
Комбінація технік надихання спонукання
- Я( відчуваю, знаю, вірю), що цю задачу зрозуміють всі, тільки зосередьтеся, уважно послухайте і ви всі зрозумієте.
Комбінація технік спонукання-схвалення (до класу і до окремого учня)
- Зосередьтеся, подумайте і ви дасте відповідь на запитання, яке я зараз поставлю.
Я впевнена, що ви добре попрацюєте, дасте чудові відповіді.
|