Головна » Файли » Виховуємо патріота України » Заходи |
Тренінг для учнів 7 класу
2015-11-17, 1:15:00 | |
Тренінг для учнів 7 класу « Вчимося бути справжніми патріотами» Мета: формувати активну громадську позицію, розширювати її, поглиблювати знання про Україну; розвивати прагнення бути свідомими громадянами, патріотами своєї держави; виховувати свідоме ставлення до обов’язків людини, громадянина, бажання своєю працею розбудовувати державу, гордитися своєю Батьківщиною. Ключові поняття: представлення себе, правила роботи групи, очікування, громадська позиція, Батьківщина, незалежна держава. Хід проведення 1.Вступ. Психолог: Доброго дня, шановні присутні! Я рада вітати вас на сьогоднішньому занятті, де ми поведемо мову про найдорожче серцю кожної людини… Нехай тему нашого тренінгу вам підкажуть рядки вірша Ліни Костенко. Буває, часом сліпну від краси. Спинюсь, не тямлюсь, що воно за диво, Оці степи, це небо, ці ліси Усе так гарно, чисто, незрадливо, Усе, як є дорога, явори. Усе моє, все зветься…(Україна) Які думки вам навіюють ці слова? (Учні висловлюють свої думки). Психолог робить підсумок: отже, тема сьогоднішнього заняття: «Вчимося бути справжніми патріотами», а мета - формувати активну громадську позицію, розширювати її, поглиблювати знання про Україну; розвивати прагнення бути свідомими громадянами, патріотами своєї держави, виховувати свідоме ставлення до обов’язків людини, громадянина, бажання своєю працею розбудовувати державу, гордитися своєю Батьківщиною. Наша країни прагне стати зразком демократії, соціальної справедливості та правових гарантій. Такою вона не може стати сама по собі, такою її можуть зробити тільки її громадяни. 2. Вправа «Привітання». Мета: підготувати учасників до спільної подальшої роботи, створити доброзичливу атмосферу. Хід вправи Психолог пропонує кожному учаснику закінчити речення: « Мене звати ______, моє улюблене заняття - … 3. Вправа «Очікування». Мета: допомогти учасникам тренінгу усвідомити власні очікування від заняття. Обладнання: ватман, на якому зображене сонце без промінчиків; жовті стікери прямокутної форми, ручки. Хід вправи Психолог: Ви отримали промінчики сонця, вам потрібно написати на них власні очікування від тренінгу. Після цього прокоментувати їх та прикріпити на ватмані. ( Учні пишуть на промінчиках свої очікування, по черзі обговорюють їх у колі та прикріплюють на ватман). 4. Вправа «Правила». Мета: прийняти правила для продуктивної роботи, що забезпечує сприятливу атмосферу для роботи у тренінговій групі. Обладнання: ватман, маркери. Хід вправи Учасникам тренінгу пропонується назвати правила, які, на їхню думку, потрібні для ефективної роботи під час тренінгу. Кожне правило обговорюється, що воно означає, для чого потрібно. Тільки після того, як уся група прийме правило, його записують на ватмані. Орієнтовними правилами можуть бути такі: - говорити тільки від свого імені; - не перебивати; - бути доброзичливими; - бути активними; - бути толерантними. 5. Вправа «Мозкова атака». Мета: з’ясувати розуміння учнями значень даних слів, а також ставлення до таких людей. Обладнання: стікери, ручки. Хід вправи (Діти діляться на три групи. Кожна група отримує завдання розшифрувати три слова: патріот, громадянин, зрадник. Кожна група спочатку виконує завдання на стікерах, а потім записують на загальний листок найкращі тлумачення цих слів. 1група: 2 група: 3 група: П – практична; Г – гарна; З –заздрісна; А – активна; Р – розумна; Р – розбійник; Т – терпляча; О – оптимістична; А – антиукраїнець; Р – роботяща; М – мужня; Д – деспотична; І – ініціативна; А –активна; Н – ненадійна;ненависна; О – обізнана; Д - ділова; И –терорист; Т – толерантна; Я – свідома; К – кривдник; Н – надійна; И – корисний; Н – ненав’язлива; 6. Вправа «Ассоціація» Хід вправи Діти діляться на дві групи: хлопчики та дівчата. Кожна група отримує завдання підібрати ассоціації до слів: український, українська. По закінченню кожна група презентує свою роботу. 7. Вправа «Щаслива Україна». Мета: формувати активну громадську позицію, свідоме ставлення до обов’язків громадянина, бажання своєю працею розбудовувати державу, гордитися своєю Батьківщиною. Обладнання: ватман, на якому зображена карта України, різнокольорові стікери у формі ступні (кроки). Хід вправи Психолог: Діти, ви вірите у світле майбутнє нашої держави? ( Діти відповідають). Дійсно, вам, як молодим громадянам, своєю працею, талантом втілювати в життя свої мрії. А з цього випливає завдання, яке ми з вами повинні сьогодні вирішити: які кроки, дії треба зробити для практичної реалізації тих завдань, що стоять перед нашою молодою державою. Давайте разом створимо стежину з ваших кроків, яка з’єднається з іншими такими стежинами і вистелить Україні широкий шлях до щасливого майбутнього. (Роздає учасникам тренінгу стікери у формі кроків). Отже, всі отримали кроки і кожен з вас пише на них своє розуміння подальших дій, спрямованих на розбудову України або побажання нашій країні. (Після того як учні пишуть це на стікерах, йде обговорення в колі і після діти наклеюють кроки на ватман). Психолог: Отже, тільки сильні духом, ініціативні, творчі громадяни можуть створити сильну незалежну, квітучу державу. 8. Вправа «Власні якості громадянина». Мета: допомогти учасникам визначити власні якості патріота. Хід вправи (учні сидять у колі) Психолог: Діти, вам необхідно назвати якості громадянина, які є, на вашу думку, у вас самих. Психолог: Отже, ми можемо зробити висновок, що в Україні підростають достойні громадяни, адже їм притаманні риси як…(перераховує риси справжнього громадянина). Ви – запорука майбутнього нашої держави, її оберіг, так як і ця калина. Від вас залежить її майбутнє. 9. Підсумки. Психолог: Давайте візьмемося за руки і промовимо слова: Ми єдина родина, ми єдина країна | |
Переглядів: 881 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |